کلیپ جدید تقلید صدای علی دایی و فردوسی پور توسط سامان گوران
دانلود کلیپ
درباره وبلاگ


مرا اینگونه باور کن :کمی تنها,کمی بیکس,کمی از یادها رفته,خدا هم ترک ما کرده, خدا دیگر کجا رفته؟نمیدانم, مرا ایا گناهی هست..... ♥ ♥ ♥ نظر یادت نره: ܓܨ♥♥ قفس ♥♥ܓܨ ܓܨ ܓܨ ܓܨ ܓܨ ܓܨ ܓܨ پسری هستم از جنس گونجشک ، عاشق پروازم اما در قفسم.. دل نوشته هام رو با نام هم(قفس) تو وبلاگم خواهيد ديد. اميدوارم وقتي نوشته هام رو مي خونيد قلب پر احساستون پر از طراوت و لطافت بشه.............? ❤✿✿✿❤✿✿❤✿ ✿✿❤✿❤ مرا بی بال مرا بی پر در این دنیای بی یاور کجا وفاست کجا نفس بیا ببین ای هم نفس اسیر شدم تو این قفس تو این سراب تو این دیار از همه گشتم جدا مرا آیا یاری هست؟ مرا آیا دیاری هست...؟ ❤✿✿❤✿ ✿❤✿ ✿❤✿✿❤ در باز بود و آسمان پروانه باران... اما مگر از این قفس دل میکنم من ...؟ ❤✿❤✿ ✿❤✿ ✿❤✿❤ یکی را تا ابد دوست دارم، کسی که هیچگاه درد دلم را نفهمید و ندانست که او در این دنیا تنها کسی است که در قلبم نشسته است!!! ❤✿❤✿ ✿❤✿ ✿❤✿❤ بــهــتــريــن لــذتــي کــه تــوي دنــيــا هــسـت ايـنـه کـه بـدونـي يـه نـفـر خـيـلـي دوسِـت داره... ❤✿❤✿ ✿❤✿ ✿❤✿❤ من : آدمهاي ساده را دوست دارم.. همان ها که بدي هيچ کس را باور .. ندارند. همان ها که براي همه لبخند دارند.. همان ها که هميشه هستند، براي همه هستند...!! ❤✿✿❤✿ ✿❤✿ ✿❤✿✿❤ خدا جون ميشه تو امشب منو تو بغل بگیري ...؟ بگي آروم توي گوشم ديگه وقتشه بميري... ؟ خدا جون ميگن تو خوبي مثل مادرا ميموني ... اگه راست ميگن ببينم عشق من کجاست ميدوني ...؟ خدا جون ميشه يه کاري بکني به خاطر من ؟ من ميخوام که زود بميرم آخه سخته زنده بودن ... من که تقصيري نداشتم پس چرا گذاشته رفته .M. ؟ خدا جون تو تنها هستي ميدوني تنهايي سخته ... زنده بودن يا نبودن واسه اون فرقي نداره ... اون ميخواد که من نباشم باشه اشکالي نداره ... خدا جون ميخوام بميرم تا بشم هميشه راحت ... ولي عمر اون زياد شه حتي واسه يه ساعت ... خدا جون ميشه تو امشب منو تو بغل بگيري...؟ بگي آروم توي گوشم ديگه وقتشه بميري ... ؟ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_________________________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$____$$$$$_______$$$$$____$$ $$__$$$$$$$$$___$$$$$$$$$__$$ $$_$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_$$ $$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$ $$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$$_________$$ $$__________$$$$$__________$$ $$___________$$$___________$$ $$____________$____________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$_$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$_$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$$_______$$$$$$___$$ $$____$$$$$$_____$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$
آخرین مطالب
نويسندگان

کلیپ جدید تقلید صدای علی دایی و فردوسی پور توسط سامان گوران

در شبکه جام جم با حضور حنیف عمران زاده

1341 کلیپ تقلید صدای سامان گوران در حضور حنیف عمران زاده
برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1